تولید محتوا چیست؟

تولید محتوا چیست؟

مشارکت در دادن اطلاعات به هر رسانه ای به ویژه رسانه های دیجیتال تولید محتوا گفته میشود

محتوا چیزی است که باید از طریق یک پلتفرم به عنوان نوشتار گفتار یا هر شکل دیگری از هنر بیان شود.

اشکال معمول تولید محتوا شامل نگهداری و به روزرسانی وب سایت ها، وبلاگ نویسی، فیلمبرداری، تحلیل برخط، عکاسی و ویرایش و توزیع رسانه های دیجیتال است.

فرایند تولید محتوا از کجا شروع می شود؟

تولید کننده محتوا از جاهای مختلف برای پیدا کردن موضوع مناسب ایده میگیرد. انتخاب ایده موضوع بسیار چالش برانگیزی است و خلاقیت در ان حرف اول را میزند.

ایده های خلاقانه به روش زیر ایجاد می شوند:

به وسیله جستجو کلمات کلیدی

تحقیق در مورد کلمات کلیدی به کشف فرصت های جدید برای انتشار محتوا کمک می کند

و روشی فوق العاده برای یافتن راهی برای شیوه صحبت کردن با مخاطبان درمورد یک موضوع است.

تولید محتوا یک ارتباط دوسویه است مخاطبان که سوی دیگر این ارتباط هستند بسیار اهمیت دارند نظر مخازبان در تولید محتوا بسیار اهمیت دارد.

مزایا تولید محتوا چیست ؟

مشتری به شما اعتماد می کند

تولید محتوا در یک زمینه خاص و انتشار ان در سایت یا صفحه اینستاگرام باعث می شود شما به عنوان یک متخصص در ان زمینه معرفی شوید.

مخصوصا اگر مطلب شما یک مطلب مفید و جذاب باشد خواننده به شما اعتماد می کند.

هنگامی که سایت شما مدام با مطالب سازنده و مفید به روز شود

این اطمینان به مخاطب داده می شود که شما اطلاعات تخصصی و لازم را در ان زمینه دارید و به شما اعتماد می کند.

حضور مخاطبان جدید

برخی از مخاطبان شما به عنوان مخاطب وفادار شناخته می شوند

و سایت شما را مداوم چک می کنند و منتظر مطالب جدید شما هستند

اما برخی دیگر از مخاطبان برای اولین بار از سایت شما دیدن می کنند

و اگر مطالب شما برایشان جذاب باشد به مخاطبان وفادار شما تبدیل می شوند

و ممکن است شما را به دیگران نیز معرفی کنند.

از مشتری اطلاعات جدید می گیرید

در پایان محتوایی که تولید شده است می توان مطالب دیگری قرار داد

که به وسیله ان ها از مشتری ها اطلاعات مورد نیاز را گرفت مثلا می توان شماره تماس مخاطبان را گرفت و ان ها را از تخفیف ها اگاه کرد

یا با دریافت ایمیل ان ها لینک مقالات منتشر شده را برایشان فرستاد.

افزایش مشارکت اجتماعی

در پایان مقالات منتشر شده می توان نظر مخاطب را پرسید و ذهن او را درگیر مطلب کرد و باعث افزایش مشارکت اجتماعی مخاطبان شوید فواید این کار عبارتند از:

  • مخاطب زمان بیشتری را در سایت شما می گذراند و به رتبه سایت شما کمک می کند.
  • کمک می کند شما نظر مخاطب را درباره مطلب بدانید و تصمیم گیری درمورد محتواهای اینده را براساس نظرات ان ها انجام دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
سوالی دارید؟ اینجا بپرسید